En kväll i Beirut



Vilken härlig kväll!
Precis hemkommen från en middag på Beirut Cafe med Kim. Det blev en helkväll med drinkar och meze.. så väldans gott!
Kim gick loss rejält på kronärtskockan, det var som att kolla på en fet liten unge som har haft godisförbud i ett år... Alltså hmm..inte att Kim är en liten tjockis (långt ifrån!) men det var samma känsla.. inte äckligt utan snarare fascinerande att kolla på.
Själv gick jag mest bananas på alla små röror som fanns. Älska hummus!
Imorgon kommer lite bilder om jag så kommer ihåg :)

Mitt älsk ringde nämligen precis och är tillbaka i Sverige. Lycka. Ska prata lite med honom nu så att jag får inhalera hans ljuva stämma.. (kan man inhalera genom öronen.. eller sker inhalering endast i oral form?) Nattfunderingar.


Ett stort tack till en underbar kimmi för en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha! Någon behöver gå och lägga sig för det där blev lite flummigt! ;P

Men tack själv! Jag hade jättemysigt och det här borde vi göra om snart, gärna inom ett år! :)

2010-04-10 @ 11:28:11
URL: http://kimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0