Förberedelser



Igår blev det en shoppingrunda på Ikea med finfina tjejer, Sandor, Sanko och Nessan :) Jag fyllde på mitt förråd med flytta-hemifrån-prylar så nu är nog snart allt kirrat förutom dom stora möblerna och dom dyrare grejjerna som tv, micro, dator-tjohejs.
På kvällen åkte jag och far min iväg och hämtade ett soffbord till mig också. Jag är näst intill kär i det, så fint! Nu ska jag bara måla det vitt så att det blir precis så som jag vill ha det.

Nu har jag fått skriva av mig av det jag längtar efter mest. Nu till det jag ser mindre fram emot.. Föreläsningar imorgon och nyss så kollade jag upp vilket tåg jag måste åka med, detta gav mig den otrevliga nyheten att jag måste gå upp 04:00.

Nu ska det fortsättas pluggas lite så att jag inte är helt off-road imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0