Solstrålar i regn.


Igår så blev det alltså skola för min del. Den sista föreläsaren gjorde hulkande rörelser när han pratade så att man trodde att han skulle kräkas titt som tätt.. Det gick inte att koncentrera sig någonstans.
Men men.. allt för nå gott med sig..Som en liten ängel i min ekonomiska kris så träffade jag iaf på Mia och fick låna kurslitteratur inför nästa kurs, underbart att slippa köpa alla böcker!

Idag så har jag träffat mina små solstrålar :) Vi har lekt, ätit god mat, kollat i affärer och pratar om allt och inget..precis som det ska vara! Efter en sur och grinig dag så kan jag nu avsluta dagen med ett leende på läpparna!








Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilket härligt kort hörru ;p varför har inte jag sett dessa kort?

2010-04-22 @ 23:33:52
URL: http://sandr0o.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0