Längtan efter flytt



Igår blev längtan efter en flytt enorm... Jag vet inte om det berodde på att jag ville flytta dit eller om jag bara ville bort från det som är här.
Idag är längtan lite mindre enorm men dock enorm. Tiden framför datorn spenderas med att titta på lägenheter och möbler och i mitt huvud så har jag hela inredningen klar.
Det är konstigt hur man kan känna sig så hemma i en stad. Nu har jag gått i skolan där i lite mer än 2 år och bott inneboende där under en period. En stockholmare som anser att Gefle is the place to be.. mina kommande 2,5 år iaf :)
Jag måste bli bättre på det här med bilder så att vänner och familjen min kan se var jag håller hus när jag åker norrut. Kameran ska packas ner vid nästa skoldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0