Ålderschock och semmeldag

Tillbaka i Stockholm och vardagen med en väldans massa plugg. Helgen hos karln var helmysig, bland annat så gick vi på bio och såg Snabba Cash. Rekomenderar inte alls denna film, läs boken istället den ger så mycket mer! Sista dagen så åt vi lunch och fikade ute på stan, ett väldans mysigt litet cafe som hette Lunch och Muffins :) Man blir ju glad av bara namnet!
Ganska givet så blev det en Ceasarsallad som det för det mesta blir om jag får syn på en sådan på menyn.

Förövrigt så fick jag en ålderschock i helgen.. vi avslutade nämligen söndagen med att gå och köpa en korsordstidning som vi låg och löste på kvällen... För att vara lite ungdomlig så låg jag iaf uppe och löste korsord till nästan 2 på natten, det gör ju ändå inte 50+ peps.


Efter en lång dag  med kurskamraterna och kurslitteraturen runt mitt köksbord så ska jag nu lägga mig raklång i soffan med den där efterlängtade semlan, Fettisdagen idag..traditionskåt som jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0