Living on the hot drinks



Och helt plötsligt har halva veckan gått...
Helgen slutade med en underbar dag ute i solen på djurgården, när fötterna började ömma och magen kurra så begav vi oss till östermalm för en välbehövlig fika, och vad kunde bli bättre än en kopp varm oboy med grädde och äppelpaj med vaniljsås.. Mm :) 
En heldag med systra min, guld värt. 
                             




Sen dess har dagarna spenderats i Gävle, sista natten i mitt "andra hem" hos Frida som är påväg att flytta tillbaka till Sala.
Idag är jag iaf tillbaka i Sthlm, dagens cravings har varit kaffe och cola då jag och mina kurskamrater under större delen av dagen suttit kring mitt köksbord och försökt få ihop ett arbete.


Nu börjar jag gå över på te här för att inte ligga alltför klarvaken under natten..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0