Varför jag är en sån snigel.

Har haft ett litet uppehåll då all fokus har legat på uppsatser och rapporter. Imorgon kan jag antagligen pusta ut, då SKA allt vara klart.

Igår så blev det en tur ut till Farmor för att handla och följa med henne till sjukhuset.
Vi åkte förövrigt färdtjänst till sjukan och jag kan bara säga att taxichaffisen va boiling hot! Det är färdtjänstknuttarna som får hetingarna, vi andra får nöja oss med Abdullah 53 när vi åker taxi..Orättvisa värld!

Tillbaka till uppsatsen om jag ska hå någon som helst chans att spendera fredagen med vännerna mina.
Kanske borde gå och ta en kopp kaffe för att komma igång lite bättre.
Eller en dusch..det vore grymt skönt.
Börjar iofs bli hungrig snart så kanske bör börja med lunchen.
Åh min godishund ligger nedanför o bara väntar på att bli kramad på...

Ok, uppsats it was.

några klappar kan hunden få först, de är han ju värd. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0