Längtan efter sommarvärme..

Filmen var bra.. ingen som jag hurrar för men den hade sina stunder. Ettan var dock bättre ;)
Här är vi glada just nu då jag nyligen fick resultatet att jag fick A på en av mina tentor ja skev. Schnyggt jobbat jag! Detta betyder att jag klarade alla tre tentor under djävulsveckan jag hade förut. Ett resultat kvar att vänta på sedan har man helt klart gjort en sjättedel av utbildningen!

Nu håller vi tummarna för lite sol imorgon.. Isf bjuder kvällen på öl på någon trevlig uteservering med Madde och Sebbe. Det ser vi fram emot :)

Jag längtar nå galet till nästa tisdag då jag äntligen efter 6 veckor kan åka till karln min igen. Midsommarfestande och födelsedagsfirande!




Kommentarer
Postat av: Kim

Vaaaaah!?! Hur kunde du tycka att ettan var bättre?! Skandal! Jag tror inte vi kan vara vänner längre ;P

2010-06-16 @ 10:36:36
URL: http://kimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0