Mumsig kväll och jobbig morgondag.


Jag börjar bli riktigt nervös inför tentorna nu, även om jag pluggar hela dagen så känns det i slutet av dagen som att jag inte har fått nå gjort och har femtioelvatusen saker kvar att läsa om. Fasar för att gå och lägga mig..morgondagen innehåller nämligen jättemtk plugg. Blir till att ställa klockan!

En mysig kväll blev det iaf. Jag, Kim och Marcus åkte ner till vattnet med jordgubbar och glass. Så där satt vi och smed lite planer :)

Nu håller vi alla tummarna för att jag kan åka och köpa mitt bord imorgon!

Oh.. föresten. Inte för att det är nå kul, men det kändes speciellt. Fick hem min första räkning på hyran idag! Den ska va betald i förskott för än har jag ju inte flyttat in. Nedräkningen kan nu börja tycker jag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0