Gå bort pizza för att få plats med muffins.



Vaknade av ett trevligt wakeup call imorse.. nämligen Kim :) Det var en trevlig start på morgonen. Sen blev det till att stressfixa sig för sen kom Gabriel hit och åt pizza med mig och kollade på hemskt tråkig webföreläsning.. Nu ska jag väl bara ta och gå bort denna pizza från min kropp. Får passa på att gå o handla en snabbis när jag ändå är ute o luffsar.. imorgon blir de bak i stugan! Saffransmuffins med mandelmassa..mmm d lider mot juletider här :)

Näe.. om man skulle passa på att gå ut innan det blir alltför mörkt då. Ciao!


Vem vill inte vakna av den där galningen?




Kommentarer
Postat av: Kim

Haha, vad är det där för bild? haha! :) Puss!

2010-11-19 @ 13:09:56
URL: http://kimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0