Nice shit



Gissa om jag blev lycklig idag när jag hade fått ett medd från Cribbe där det stod att han va i Gävle.. Wiiihoo!
Nu är jag hemkommen från skolan och efter att ha fått ett samtal från Gabriel så står nu hemmafest på planeringen.
Innan jag rör mig dit så ska jag dock träffa upp Sandra och Cribbe i stan, efterlängtat!
Blir en helg full av fest detta.. det har vi inget emot! Söndag och måndag kommer dock bestå av råplugg då jag har en examination på tisdagen.. en examination där en tredjedel av klassen förra året kuggade.. nervöst värre.
Icke att glömma är att vi idag fick veta att vår lilla grupp fick högsta betyg på en examination som lämnades in för några veckor sen. Nice shit!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0