uppesittarkväll lr fortsätta sova?

fuck fuck fuck.. jag kommer ha svårigheter med att sova inatt med tanke på att jag vaknade för en stund sedan. Bad me!
Idag så var det skola på förmiddagen.. film och föreläsningar- helt okej! Sedan for jag och Gabriel och handlade lite och spanade på julpynt :)
Efter det så var jag helt slut och stupade på soffan. Tur att man har lite sovmorgon imorgon I must say. Nu har veckan startat känner man!

Oh jag fick förövrigt en assnygg diskborste idag! Sjukt att en diskborste kan göra en glad men den är så fin så att man blir lycklig av att se på den :) Stödjer dessutom rosa bandet och det är icke fy skam! Får tacka Gabriel som tyckte att jag behövde den.

Nedräkning..nedräkning.. En vecka kvar tills jag får träffa älsklingen min.. underbart. Vad jag längtar!




Kommentarer
Postat av: Längtarn

Jag längtar jag med du ska jag lova =) Förutsatt att det är mig du syftar på men det hoppas jag! puss pårej!

2010-11-15 @ 20:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0