snabbvisit i storstaden.





Helgen i Stockholm försvann fortare än vad den kom. Vad jag har hunnit med är.. skaldjursmiddag med släkten då vi firade mor min, museibesök med promenix och fika på djurgården, en snabbfika med vänner och lite shopping. Klänningen till nästa helgs bravader är nu kirrad :) Nu kan det bli helg igen!
Då jag hade lite plugg hängande över mig stannade jag kvar för att plugga. Detta betyder att jag imorgon okristligt tidigt ska bege mig mot Gävle.. sisådär vid 03:50 ringer veckarklockan. Men det är värt det.. nu kommer jag inte att kunna komma till sthlm på några veckor så då får man passa på att stanna tiden ut när man väl är här.
Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0