Det känns som det är mig dom vill åt, jag vet men det känns så än.



Som om jag upplevde allt för första gången så har jag idag varit ute och andats in hösten. Det är ren terapi att bo så nära en sådan underbar park som jag gör.

En ny vecka är på ingång som jag välkomnar med öppna armar! Måndag så blir det pluggträff i min lya, tisdag så blir det en kväll med Fhlip fhlop show, på onsdag så står öl och vänner på menyn, torsdagen redovisning (mindre kul), fredag- sthlm då min fina mamma fyller år :)
 

Mörkret börja nu lägga sig över min hemstad, lasse håller mig sällskap med sin helande röst då funderingarna är många. Jag kanske inte är nöjd med allt runt omkring mig, men en hel del. Jag har nog inte varit mer lycklig i mig själv än såhär på längelänge.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0