Ett hej från Gefle!



Jag och bloggen har haft ett litet distansförhållande under ett tag.. Nu när jag har flyttar upp till kallare breddgrader så ska vi väl försöka jobba lite mer på vårt förhållande och försöka korsa varandras vägar lite oftare.

Veckan har gått gallant, härligt folk i skolan ser till att det är kul att gå dit tidiga mornar och madde som denna vecka har bott hos mig har gjort så att någon ensamhet ännu inte har hälsat på.
En riktigt bra start helt enkelt! Bra, bra.. tills det oundvikliga hände.. jag pratar om det oundvikliga när hösten kryper sig på, barnen börjar gå på dagis, folket börjar åka komunalt och förkylningarna härjar över Svedala!
Två dagar har nu spenderats i soffan min, framför dom nu guld värda tv-kanalerna! Idag inköptes hostmedicin så nu ska vi väl få bukt på detta också.

Har även varit duktig och fotat lgh nu i lite bättre shape.. väntar fortfarande på nya tapeter men det mesta av inredningen är nu på plats! Bilder utlovas i nästa inlägg.. vi gör ett försök att det inte kommer att ta flera veckor denna gång ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0