Jag är 23, Jag kan min ålder, Jag är inte rädd, Jag kan flyga.




Jag undrar om jag inte har en släng av åldersnoja.. jag befinner mig just nu i förnekelsestadiet enligt min egna analys.
Stod ikväll ute och pratade med grannens kompis som var påväg att göra stan. Vi kommer in på krogarnas åldersgränser och han nämner att heartbreak har 23 som åldersgräns. Jag öppnar min mun och säger "Jaha..jag va där förut och jag är inte 23".. Gaaaahh.. efter att jag sagt detta så slår det mig att jag visst är 23!
Tankarna börjar snurra.. berättar ja att jag är 23 så verkar jag totally lost som inte kan min egen ålder, säger jag inget så kommer jag att få leva i denna lögn. Jag var tyst och kände mig allmänt förvirrad.
23 klingar dåligt i mina öron och jag kan bara hoppas på att jag kommer att ha lättare att acceptera och komma ihåg min ålder då jag fyller 24.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är ju för rolig vännen ;p

Jag tror jag ska börja påminna dig lite sådär varannan dag kanske eftersom det tydligen inte gick in när jag var i Gävle hos damen ;p

2010-09-05 @ 08:07:07
URL: http://sandr0o.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha! men det är inte lätt! Jag kommer inte heller ihåg att jag är 22, jag tänker alltid att jag är 21! :)

2010-09-05 @ 10:11:50
URL: http://kimmi.blogg.se/maten
Postat av: cattis

På kylskåpet sitter ett kort som Kim gjorde när jag fyllde 23.. ett kort med två stora siffror..23! Jag öppnar kylskåpet alldeles för många gånger per dag så nu borde ja fasen snart lära mig min ålder. :)

2010-09-05 @ 12:40:48
Postat av: sanna

ja fattar preciis!

och skyller ALLT på sandra! jädrans snorunge!! haha

2010-09-06 @ 19:32:53
URL: http://sanini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0