Timglas




Man kan tro att jag har virrat bort mig på gatorna här i Gävle och inte hittat hem, så är icke fallet!
Jag har bara haft fullt upp :) Praktiken har börjat och jag tillbringar mina dagar på Gynkliniken denna månad. Jag har kommit helrätt och trivs som bara den. Tiderna är en annan femma men nu när jag har lyxen att slippa pendla från sthlm så ska jag väl inte klaga. 

Har annars nu en lugn helg och ser till att sova ut! I veckan kommer Madde och joinar mig, i helgen kommer min fina familj och måndagen efter det så kommer karln min :) Tur är väl det.. man hinner inte känna sig ensam inte ;)

Imorgon blir det till att njuta av den höst som har tagit gävle med storm, det njuter vi av genom en promenix i Bolougnern. På kvällen blir det valvaka!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0