Studenttider

Ohh juste.. ja blev även påmind av Kim att det idag var 5 (puss på sandra o kim ;)) år sen studenten!! En av dom roligaste dagarna i mitt korta lilla liv. :) Känns dock som en evighet sen.. har ju hänt så mycket sen dess. Först började jag studera på sthlms universitet till sociolog, sen blev det jobb.. som mest var det 3 jobb samtidigt- en ledig dag i veckan *pust o stön* Lämnade alla 3 jobb och åkte till Grekland och jobbade med Sandor.. Sen blev det till att börja plugga i Gävle.. allt från psykologi till missbruk och kriminalitet. Tillslut bestämde jag mig för sjuksköterska och flyttade till Gävle! En del har alltså hänt.. :) Saknar dock tiden utan några måsten och helger fyllda med hemmafester och att ha vännerna runt hörnet.




Kommentarer
Postat av: Kim

Hey! Tog inte vi studenten samma dag? Du vet.. för FEM år sedan! ;P Puss!

2011-06-09 @ 22:04:39
URL: http://kimmi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0