I cant get enough of you..



Hemma från en jäkligt blöt promenix.. känner mig som en blöt och kall hund och har nu bäddat ner mig i sängen.
Det blir till att sätta igång med middagen snart och göra lite  matlådor då jag ska spendera dagarn i skolan på tisdag och onsdag. På tal om skola så fick ja hem tentorna i läkemedelsräkning och farmakologi. Alla rätt på lm och 33/35 poäng farmakologin. Sådant är värt att fira! Får fira lite med R tror jag nu när han kommer hit. Nu inväntas resultaten på de senaste tentorna med spänning :)

Nääe om man skulle lämna sängen för en varm dusch kanske?

Låten som dånar i mina högtalare just nu.. You gotta love it!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0