En liten förklarting :)




Kanske undrar ni över bilden i föregående inlägg.
Eftersom jag både har kropp och ansikte liknandes V.Beckham så saknades bara hårfärgen kände jag.. Hmm..
Iaf.. Sanna fixade håret mitt väldans fint och det känns otroligt fräscht. Nu är håret lite längre än till axlarna och har många fina slingor i sig :) Ett bild får tas när jag är lite mindre nyvaken känner jag.
Känns väldigt annorlunda då jag satte upp håret i en fläta igår och endast fick till en liten stump, en liten liten stump. Så det måste kännas att amputera någon kroppsdel I belive ;)


Kommentarer
Postat av: sanna

Hej babe! Ja de känns lugnt, ja bakade choklad o banan muffins igår också, rosa kex, o bondkakor, och sånna där rosa små dubbla kakor med smörkräm emellan så nu e ja lugn :D:D haha mammas kanelbullar, marängerna o tårtorna kvar bara!! =D



hoppas håret känns fint:) ja tycker de blev jättte fint! =D va sa rasse?



pusss!

2010-03-04 @ 15:07:28
URL: http://sanini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0