1 maj.


Jisses vilken huvudvärk från helvetet som har träffat mitt lilla huvud. Förvånar mig då jag brukar få huvudvärk när jag anstränger mig men idag så har jag varit så trött så att jag endast har rört mig mellan datorn och tvn i princip.

Har spanat runt efter möbler och inredningsprylar idag (för ovanlighetens skull) En liten detalj saknas och det är själva lägenheten. Jag försöker ha något som ska kallas tålamod och en stänk av optimism.

Valborg igår var iaf riktigt mysigt och firades med god middag med vänner samt lite brascheck i Solna.

Det får bli en tidig kväll nu då min fina syster kommer okristligt tidigt för att joina mig på en härlig frukost.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0