In stockholm at last..



Oj vad ögonen är svåra att hålla öppna nu.
Tillbaka i Stockholm efter att ha varit i Norrlands inkörsport under några dagar. Förutom nätterna mina som bestod utav för lite sömn så var det härligt att få komma upp. Träffade på mina fina kursare efter ett uppehåll också och det är alltid trevligt. Sommarvädret har även kommit till Gävle så lunchen spenderades ute på gården med en del solandes.
Härligt nog så slapp jag en tågresa till stockholm,istället blev det en bilresa hem med tjejerna då det även bjöds på allsång :)


Jag måste även berätta att jag igår tog en promenix förbi min lägenhet för att se om jag kunde spana in lite.. det var alldeles för mörkt inne i lägenheterna för att se någonting men men.. det kändes coolt att kunna gå förbi (även om jag gått denna väg massa gånger) och tänka att det är mitt hem om 2,5 vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0