;) Hey darlings.

Jag måste erkänna att jag har börjat tänka på bloggen igen.. att ligga sömnlös om nätterna funkar inte längre.
Vi har väl kommit till det stadie där man måste inse varandras fel och brister.
Jag känner inte att vi kan anförtro oss till varandra helt och hållet, det jag berättar sprids vidare fortare än ljusets egna hastighet.
Med en försiktighet ska vi försöka bygga upp detta förhållande igen.
Efter många sömnlösa nätter tänker jag ge bloggen en chans, vi har varit med en hel del tillsamans och minnena är många.. för många för att kastas bort!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Yääjjjj. Youre back!!!!



Happy me ;D

2010-02-02 @ 10:39:17
URL: http://sandr0o.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0