flytande..

Vilken myskväll! Blev inbjuden till Familjen Karlsson Largo på en middag och då tackar man icke nej. Fick tillome önska maträtten och snälla sandor lagade en av mina favoriter. Myspys att träffa lillis igen också.. den lilla glädjespridaren som har så mycket knasigheter för sig hela tiden :)
Efter lite välbehövligt snack och skratt åkte jag hem till föräldrarna mina där mina nya stolar väntade =) Hade sådant flyt att jag på vägen till tåget träffade på mamma och hennes kompis, kompisen hade stolar hon ville bli av med och underbart nog så var det precis sådana jag länge hade letat efter. Flyt!

Nu blir det sängen, imorgon åker jag tillbaka till Gävle.. till mitt hem :) Nästa helg är jag tillbaka i Storstaden, ingen dator tills dess så.. sköt om er!  Visar här en bild på skolan där ja läser!
 



Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0