årets våffeldag





Tydligen så är det våffeldagen idag.
Jag fick för mig att det var våffeldagen i lördags och trodde stenhårt på detta.
Efter att ha övetygat familjen om denna våffeldag så ställde sig far min snällt och gjorde våfflor :)
Jag är numera traditionsotrogen.. jag har blivit min värsta mardröm..en sådan som äter julskinka i juni!

Och bättre blir det inte.. våffeldagen idag och jag kommer att äta sushi.  Mitt maniska traditonsfirande kanske börjar ta en annan form. Vem vet hur påsken blir nu. 

 




Prova och säg våffla massa gånger..ordet låter helt galet. Låter mer som cs språk för att skjuta någon bakifrån.
Din noob, jag våfflar honom.. 1337!




Kommentarer
Postat av: sanna

hahahah sötnos!!

2010-03-25 @ 15:11:58
URL: http://sanini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0