Flytt på ingång.

Och så kom den dagen jag har längtat efter. Fick ett erbjudande om en lägenhet precis i det området jag vill bo :) Nu ska det bara skrivas kontrakt så är lägenheten kirrad och jag flyttar om 3,5 vecka. Underbart!

Från stockholmsbo så ska man nu bli näst intill norrlandsbo.. det låter som nå va!

Jag har nu börjat kika efter soffa och har hittat flera lovande ting. Soffbordet införskaffades för ett tag sedan och ska nu fixas om lite så att jag får det i den stil jag vill ha det. Sängen tar jag nog med från föräldrahemmet mitt. Planering planering..

Karln min är ute o springer nu och jag ska väl sätta igång med en väldans sen middag. Imorgon blir det grillkväll här med lite vänner och lördagen bjuder på hemfärd till Stockholm.

Väldans va man kan gå igång på heminredning. Jag knarkar ikea och andra inredningssidor dagarna långa nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0