Hjärter Dam vänder blad för en ny eskapad.

Hjärter dam vänder blad för en ny eskapad.

Hur kunde jag missa det bästa när jag skrev förra inlägget? Jag har ju skrivit kontrakt nu på lägenheten, det är värt att berätta! =D Jag är upp över öronen överlycklig!

Det finns en fagrare glans någon annanstans!

Nu ska jag vara i stockholm en hel vecka, kommer skippa skolan för att istället plugga gärnet hemifrån. Veckan efter kommande innehåller nämligen 3 tentor, jag vill spy av bara tanken.

Kvällen spenderades hemma hos Sandra med vänner, tacos och film och nu ska det bege sig mot sängen. Imorgon blir det teater och restaurangbesök :) Nytt köp av ett par leggings också.. råkade percis göra ett hål i mina. =/

Gnatt


Kommentarer
Postat av: Sussie

Grattis till lägenheten! Fan va skoj!



Vi borde f.ö. ta ett snack någon dag snart. Vi har glidit isär på sista tiden...

2010-05-16 @ 12:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0