Plugg med flickorna.


Hela dagen har bestått utav plugg och städning men det har varit en väldans bra dag ändå :) Tjejerna från skolan kom hit och pluggade med mig och eftersom vi har kanonväder så satt vi ute och åt både fruktsallad och ost och skinksallad medans vi pluggade i solen. Då känns livet som student riktigt nice medans andra sitter inne på sina kontor.
Igår så blev det en somrig utflykt till Bro där det köptes bord, jag är nu ett matbord rikare :) En dammsugare fick jag oxå, stor tack! Jag är snart superredo för lägenheten min. Men men.. sista spurten nu. Snart är det även läggdags här då klockan ringer 04.00 imorgon. Det blir en dag i Gävle :) om jag kommer ihåg så ska jag ta lite kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0