Rädda Joppe..död eller levande!



För tillfället så vet jag inte om jag är levande eller död. Under denna vecka så har jag gjort tre tentor, en i Läkemedelsräkning, en i Omvårdnad vid psykiska funktionsnedsättningar och en i Mikrobiologi. PUH! Jag har i princip levt i isolering med mina böcker.

Idag var det sommarkänsla på hög nivå i skolan. På gården hade skolan volleybollturnering, hög sommarmusik strömmade ur högtalarna, grillen va tänd och det bjöds på grillad mat. Sommar om inte vad? Jag och vännerna firade den avklarade veckan med en glass i solen och sedan trängde vi oss in i en bil och färden mot Stockholm kunde börja.

Väl hemma kom tröttheten över mig..Jösses vilken vecka. Skönt att vara hemma igen!
På tisdag så ska jag hämta nycklarna till lägenheten, wiho! =)




Kommentarer
Postat av: sanna

Åh vilket mysigt avslut på veckan:)

vilken jobbig tenta vecka! jag blev typ trött på att bara läsa de där orden!! Duktig du e som kör på för fullt nu:) spännande med lägenheten! =D Vi fick vår vi med :) glädjerus



puss på dig söt

2010-05-28 @ 23:25:09
URL: http://sanini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0