Lovely life





Det är snöstorm ute på gatan min, snöstorm som gör att fönsterrutorna darrar, snöstorm som kändes som tusen piskor mot mitt ansikte när jag gick hem, snöstorm som gjorde att jag var frusen och blöt när jag klev innanför dörrn. Ändå blir man glad som ett litet barn av att se snön.. Love it!

Det hade iofs kunnat va en orkan utomhus utan att jag skulle bli på dåligt humör. Idag hade jag nämligen min kliniska examination och klarade den! Lycka :) Sjukligt nervös  var jag innan men så jäkla nice att ha det gjort!

Hmm.. ja annars kan jag ju uppdatera om att lördagskvällen va nice, det blev utgång med Alex och Madde och  ett konstant dansande. Vi kalaserade lite innan utgången hemma hos mig med ölspel vilket satte Alex som är lite äldre i chock.. Förade man lugnare förr? 

Söndagen försvann och måndagen var plugg. Jag har tränat på att ge injektioner och sätta pvk på min stackars kudde som en galning! 

Lovely life!  





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0