Avslutat sthlm med lite bio. Mot Gefle!


Har varit tomt här ett bra tag nu, saker som jag kanske har velat skriva av mig har varit svårformulerade och jag har inte riktigt vetat vem jag skriver för.

Idag bär det hem till Gävle igen, tillbaka till lite verklighet. Jag avslutade Sthlmsbesöket med ett en biotripp och såg Bridesmaids :) Mkt passande nu när jag letar brudtärneklänning och planerar möhippa :)
Biobesöket blev med min lilla sanko.. vackrare och snällare får man leta länge efter :)






Kommentarer
Postat av: sanna

Åh min fina lilla krumellur, jag saknar dig galet mycket. Blogga lite mer är du

Snäll så man får hänga med i dina häftiga svängar, du är ju som årstiderna, du liksom bara dyker upp för att försvinna lika fort igen. Ser fram emot nästa helg lika mycket som jag ser fram emot sommaren :) miljoner pussar till dig mitt gulliga lilla psyko

2012-01-14 @ 02:23:01
URL: http://sanini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0