Dyngkåt och hur helig som helst


Lördagkväll och jag är ligger nerbeddad och redo för sömn. Imorgon ringer klockan 05:30 och jag ska tillbringa ännu en dag på psykiatriska kliniken, när man trivs så bra så gör det inget alls att klockan ringer när andra kommer hem från krogen.
Men innan sömnen får ta över så blir det Dyngkåt och hur helig som helst. Blev så glad när jag såg att den showen skulle visas ikväll, har ju tänkt att köpa boken en längre tid.
Tog en promenix i parken idag och andades in den kommande hösten. Medans alla jämrar sig över att sommaren är slut så tycker jag att det känns helt underbart skönt med höst. Ren god luft att andas in, fina färger och mysiga halsdukar och mössor. Det är ju bara mys rakt igenom :)



 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0